Vendéghallgatók figyelmébe!
AKTUÁLIS INFORMÁCIÓK
1. A vendéghallgatói jogviszony létesítésére irányuló kérelmek beérkezési határideje a 2020/2021-es tanév tavaszi szemeszterére 2021. január. 15. (péntek)
2. A kérelmek beadásának és elbírálásának rendje:
A kérelmeket a kari honlapról letölthető formanyomtatványon kell benyújtani elektronikus úton a tanulmanyi.csoport@mik.pte.hu e-mail címre. Csatolandó dokumentumok:
· a felvenni kívánt tantárgyak, kurzusok leírását, kreditértékét
· az anyaintézmény hozzájáruló nyilatkozatát
· jogviszony - igazolást
· érettségi bizonyítvány vagy szakirányú képzettségeit igazoló dokumentum szkennelt változatát
A kérelemmel kapcsolatosan határozat születik, melynek kézhezvételét követően jogosult a jelentkező beiratkozni.
3. A beiratkozást a Tanulmányi Csoport Ügyfélszolgálatán leadandó a határozat mellé csatolt iratkozási lap kitöltött példányával kell kezdeményezni.
A beiratkozást követően kerül a vendéghallgató a NEPTUN Tanulmányi Rendszerbe, személyi és tanulmány adatai ezen válnak adminisztrálhatóvá.
4. Költségtérítési/ Önköltségi díjat is a Tanulmányi Rendszerben történő kivetést követően tudnak befizetni vendéghallgatóink.